субота, 24. мај 2014.

Delfagor - Koliko dara toliko muzike EP (2014)



Playlista: Delfagor - KLKDRTLKMZK - 01. 21 Gram (2:21)
Delfagor - KLKDRTLKMZK- 02. Digni Glas (2:06)
Delfagor - KLKDRTLKMZK- 03. Ja Sam Se Zakleo (3:02)
Delfagor - KLKDRTLKMZK- 04. Kada novac prica ft. Skabo (3:16)
Delfagor - KLKDRTLKMZK- 05. Svaka Kap (3:15)
Delfagor - KLKDRTLKMZK- 06. Kako Pobeci Od Sebe Sad (2:01)


Rec autora:
"Muzici dugujem ocuvanost svog duha, tako da nikad nisam imao ni pravo
da je posmatram ili koristim kao nesto sto bi popunilo prostor u mom dzepu.
Odatle i naziv celokupnog projekta- moja verzija nasiroko prihvacene krilatice.
Verujem da ovo sto pisem nekima bude oporo, nerazumljivo, u krajnjoj crti i previse,
i jako mi je drago sto stvari ne stoje drugacije. Jer, ako vec nisam mogao
da biram toliko toga u zivotu, mogu da biram ko ce me cuti( ne i slusati).
Ovaj album je, kao i vecina pesama koje sam snimio u poslednje dve godine,
odraz moje nemogucnosti da se prilagodim trendovima i eventualno degradiram
ili cak podignem nivo svog izrazavanja i razmisljanja na onaj koji bi bio
prihvatljiv sirim narodnim masama. Tako da, ako vec ja ne zalim, nemojte ni vi-
ne treba mi vise publike ili slusanosti od ove koju sada imam. Tematika
albuma je svedena na moje stavove a instrumentale sam birao po svom muzickom
ukusu, tako da je ovaj projekat zapravo jako lican. Snimljen je iskljucivo kao
nesto sto ce ostati uspomena...Valjda je to i osnovna svrha autorskog rada.
Voleo bih da se zahvalim ljudima koji su ucestvovali na albumu i onima koji nisu-
zbog vas zvuci ovako kako zvuci. Ako nastavim sa ovim jako zahvalnim hobijem
bice mi cast i zadovoljstvo da opet saradjujemo.

Daleko od ocija, blizu uha. :)"

DOWNLOAD ALBUMA!!!

Нема коментара:

Постави коментар